30 Temmuz 2012 Pazartesi

KOVA YÜKSELEN KOÇ HAKKINDA HERŞEY...



                                                   KOVA YÜKSELEN KOÇ
Arkadaş canlısı bir birleşimdir. Hızlı düşünür, hızlı haraket eder. Yenilikçi, özgürlükçü ve sosyaldir. Çevresi geniştir. Sosyal kulüplerde olmak, diğer insanlarla kaynaşmak çok hoşuna gider. Arkadaşlarından, dostluklarından da büyük faydalar görür. O, iyi niyetli, adil, tüm insanlar için iyilik ve eşitlik isteyen bir birleşimdir. Her zaman dostlarının yanındadır ve onların yardımına koşar.
Eğlenceyi, oyunları sever. İyi bir sporcu olabilir. Rekabetçidir. Takım oyunları onun için daha uygundur. Yaşamda keyifler, arzular, eğlenceler her zaman ilgisini çeker. Profesyonel bir müsabaka olduğu için değil de keyif almak için spor yapmak onun için daha caziptir. Kafası iyi çalışır. Çoğunlukla aydınlık düşünceli ve yaratıcıdır. Bilimsel ve teknik konularda yaratıcılığını ve zekasını kullanarak büyük başarılar sağlayabilir.
Ondan harika bir yönetici olur. Adil, insancıl, yenilikçi ve reformist olacaktır. Bazen çok sinirlenip asabiyet krizlerine girse de çabuk sakinleşecek ve asla kin tutmayacaktır. İnatçılığı ve sabit fikirliliği bir başka olumsuz yanı olabilir. Ama mantıksal ve matematiksel yollarla ikna edildiğinde görüşünden vazgeçebilir. Din, felsefe, astroloji, kişisel gelişim stratejileri ilgisini çeker. Ama her hipotez için kendisine bilimsel ve mantıklı bir ispat arayacaktır. Duygularına kapılan birisi değildir. Körü körüne hiçbir şeye bağlanmaz.
Yukarıda söylediklerimiz aşk hayatı içinde geçerlidir. O, ilişkilerinde de mantığını ve rasyonelliğini ön planda tutar. Seksüel güdüleri oldukça güçlü ve fazlasıyla bedenseldir. Ama arka planda kuvvetli bir muhakeme gücü ve zeka tarafından bu bedensellik denetlenir. Duygularına kapılıp gitmez, ilişkilerinde zihinsel uyum da arar. Aşk ilişkileri arkadaş çevresinden olacak, kuvvetle muhtemel başlangıçta arkadaşlık olarak ortaya çıkacak, daha sonra ilerleyip özel bir ilişkiye dönüşecektir. Zihinsel olarak uyumlu olmasa da kuvvetli bedensel talepleri onu bir ilişkiye sürükleyebilir. Bu durumda da son derece bilinçli olacak, ilişkinin başlangıç ve bitiş sürelerini önceden belirleyen kişi olacaktır. İlişkinin süresi de bedensel taleplerin teskin edilme süresi ile doğru orantılıdır. O, kendisi ile barışık, dışarıdan ateşli görünse de içerde sakin, programlı ve rasyonel bir kişiliktir.

10 yorum:

  1. Tek kelime ile aynı ben

    YanıtlaSil
  2. Aynen kendimi gordum ...hep soyluyordum neden ben bazi kovalar gibi sakin ilimli deyilim demek ki nedeni yukselenimle ilgili...

    YanıtlaSil
  3. Kimi tespitler doğru kimisi ise uyumsuz.

    YanıtlaSil
  4. Ben de diyom ben bu koç gibi kavga etmeyi seviyom nasıl kovaya acaba koç olabilir miyim diyodum sonra dedim heralde bizim ailede genetiktir çünkü biz bir keresinde kuzenlerimle sırf kavga edecek birini bulmak için evin yakınlarında geziyoduk bi de ben de dedim hadi gidek belki yolda kavga edecek birilerini buluruz diye e bu kova da bazı özellikler tutuyo ama tutmayan hem sakin hem de benim gibi sapık deil koç da biraz deli ya ondanmış o zaman
    Ne yazdım ben amk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi sen ne diyon ya güldürdün valla teşekkürlerr

      Sil
  5. Ulan bende diyorum benim bu cazgırlığım nereden geliyor sksmdmöxöwöd

    YanıtlaSil